18 Nisan 2017 Salı

Bülend Engin 'Bu Bahar Anayasayla Geldi'

Bülend Engin 'Bu Bahar Anayasayla Geldi'



Çanakkale Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu, Anayasa Referandum sonuçlarını bahar çevirmesi ile değerlendirdi. ÇTSO Başkanı Bülend Engin'in ev sahipliğinde düzenlenen toplantı İÇDAŞ Bekirli Tesisleri'ndeki Yörük Çadırında yapıldı. ÇTSO Başkanı Bülend Engin, referandum seçim sonucundan sonra Türkiye'nin yoluna daha güçlü olarak devam edeceğine inandığını belirterek şöyle konuştu: "Dünyada yaşanan kaosa ve krizlere rağmen, ülkemizin çevresindeki savaşlara, teröre rağmen ülkemiz güçlü Türkiye yolunda sağlam adımlarla yürüyor. Milletimiz, yürünülen yolu onaylamış ve Cumhurbaşkanı'nın daha da güçlendirilmesini istemiştir. Güçlenen Türkiye'nin yeni Anayasa ile daha emin adımlarla yürüyeceğine inancımız tamdır"

ÇTSO Yönetim Kurulu'nun 7 üyesinin katıldığı ve Anayasa Referandumu sonuçlarının iş dünyasına etkilerinin ele alındığı toplantıda ÇTSO Başkanı Bülend Engin "Milletimizin iradesi sandıkta tecelli etmiştir. Ülkemizin daha güçlü yarınları için Milletimiz partili Cumhurbaşkanına onayını vermiştir.
Memleketimiz için önemli bir değişim yaşanacaktır. Milletimizin oylarıyla bu değişimin onayı alınmıştır. ÇTSO Yönetim Kurulu olarak, Çarşamba günü yapmamız gereken toplantıyı referandum sonuçlarını birlikte değerlendirmek için öne aldık. Sonuçlar Milletimiz için, ülkemiz için hayırlı uğurlu olsun." dedi.

İÇDAŞ Bekirli Tesisleri'nde bulunan 'yörük çadırında' düzenlenen toplantıda ÇTSO Başkanı Bülend Engin yemek için " Töremizle olduğu üzere çalışma arkadaşlarımızı tesislerimizde misafir ederek baharın gelişini de karşılamış olduk. Yoğun geçen seçim günlerinin ardından arkadaşlarımızla istişarelerde bulunduk. Sonuçlar iş dünyası için moral oldu diyebiliriz. Bu yıl bahar Anayasayla geldi. Çünkü bu Anayasa hepimizin anayasası. Yeni Anayasayı, referandum sonuçlarını kutladık." diye konuştu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder