10 Şubat 2017 Cuma

ÇTSO Yönetim Kurulu 4 No’lu Meslek Grubu Üyeleri İle Toplandı

Çanakkale Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu (ÇTSO) ve 4 No’lu Meslek Grubu Üyeleri ile bir araya gelerek sektöre dair değerlendirmelerini paylaştılar ve kararlar aldılar.



ÇTSO Yönetim Kurulu, ağırlıklı olarak, un ve unlu mamuller, tatlı ve şekerleme, bağcılık ile zeytin ve zeytinyağı yağı ürünleri üretimi ile iştigal eden üyelerimizden oluşan 4 No'lu Meslek Grubu Üyeleri ile toplandı.

ÇTSO Yönetim Kurulu Başkanı Bülend Engin, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Selçuk Semizoğlu, Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Selçuk Erdoğan ve Genel Sekreter Sema Sandal ile Meslek grubu sektör temsilcilerinin katılımlarıyla gerçekleştirilen toplantıda, Meslek grubu üyelerine 2016 Haziran ayında yapılan toplantıda; görüşülen konular üzerinde yapılan çalışmalar ve yazışmalar hakkında bilgi verildi.

Toplantıda ilk olarak un ve unlu mamuller sektöründe özellikte ekmekte kayıt dışı üretim ve satışının yapıldığı dile getirilerek, denetimden sorumlu Kurumlara denetimlerin sıklaştırılması konusunda yazı yazılmasına karar verildi.

Zeytinyağı üretiminde karasu sorunu ile ilgili yapılan çalışmalar değerlendirildi ve Çevre Şehircilik İl Müdürlüğü ile görüşülmesine karar verildi.


4 No’lu Komite Başkanı Bahar Yurt Güney Marmara Gıda Kümesi projesi kapsamında yapılan ve yapılacak çalışmalar hakkında bilgi verdi. Proje ile kümeye dâhil olan firmaların ihracat kapasitelerinin arttırılması, sektörde ihtiyaç duyulan eğitim ve analizlerin yapılmasının amaçlandığı belirtildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder