27 Şubat 2017 Pazartesi

Bülend Engin Başkanlığında ÇTSO Yönetim Kurulu Çan’da Toplandı

Çanakkale Sanayi ve Ticaret Odası (ÇTSO) Yönetim Kurulu toplantısı, Yönetim Kurulu Başkanı Bülend Engin’in katılımıyla Çan'da Kale Seramik Tesislerinde gerçekleşti. 

Toplantıya ÇTSO Meclis Başkanı ve Kale Grubu Başkan Yardımcısı Sayın Osman Okyay’da katıldı.
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği'nin 17.02.2017 tarihli, Akreditasyon belge yenileme denetiminde ÇTSO’nun göstermiş olduğu başarılı performansından dolayı yönetim ve çalışanlara teşekkür eden yazıları okundu. Yönetim Kurulu olarak tüm personele özverili çalışmalarından dolayı teşekkür edildi.
T.C. Orman ve Su İşleri Bakanlığı II. Bölge Müdürlüğü Çanakkale İl Şube Müdürlüğü'nün " Doğa Turizmi Master Planı" konulu toplantı ile ilgili yazısı okundu.
15-22 Nisan tarihleri arasında kutlanacak Turizm Haftası ile ilgili Valilik tarafından oluşturulacak Komisyona Odamızı temsilen Yönetim Kurulu Sayman Üyesi Mustafa Kansu görevlendirildi.
Çanakkale İli Arı Yetiştiricileri Birliği'nin Arıcılık Fuarı'na katılım için otobüs tahsis talepleri uygun görüldü.

Tesciller/terkinler hakkında değerlendirme sunumu, ödemelerin onayı ve gündeme gelen diğer konuların görüşülmesi ile toplantı sona erdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder