23 Aralık 2016 Cuma

İÇDAŞ Biga Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Açılışı Yapıldı

İÇDAŞ Elektrik Enerjisi Üretim ve Yatırım A.Ş. tarafından yaptırılarak, Çanakkale İl Milli Eğitim Müdürlüğü’ne bağışlanan İÇDAŞ Biga Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nin yeni binasının resmi açılış töreni 21 Ekim 2015 Çarşamba günü yapıldı.


2015-2016 Eğitim Öğretim Yılı başından itibaren öğrencilerle buluşan, 14 derslik, 4 laboratuvar, 9 atölye, 1 toplantı salonuve diğer birimlerden oluşan İÇDAŞ Biga Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nin resmi açılışı; Vali Hamza Erkal, Çanakkale Milletvekili Bülent Turan, İÇDAŞ Elektrik Enerjisi Üretim ve Yatırım A.Ş. Yönetim Kurulu Üyeleri ve Genel Müdürü Bülend Engin, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Can Aksoy, Biga Kaymakamı Gökhan Görgülüarslan, İl Emniyet Müdürü Yılmaz Özden, Biga Belediye Başkanı İsmail Işık, İl Milli Eğitim Müdürü Zülküf Memiş, İlçe ve belde belediye başkanları, kurum müdürleri, İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü yöneticileri, çok sayıda protokol mensubu, öğrenciler ve halkın katılımıyla gerçekleştirildi.
İÇDAŞ Genel Müdürü Bülend Engin, İl Milli Eğitim Müdürü Zülküf Memiş, Biga Kaymakamı Gökhan Görgülüarslan; Çanakkale Milletvekili Bülent Turan ve Vali Hamza Erkal’ın konuşmalarının ardından, İÇDAŞ Biga Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencisi tüm öğrenciler adına Bülend Engin’e çiçek takdim ederek teşekkürlerini sundu. 
Açılış kurdelesinin kesilmesinden sonra Vali Hamza Erkal ve protokol üyeleri okuldaki atölye ve sınıfları gezdi. Verilen kokteyl ile açılış töreni sona erdi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder