23 Aralık 2016 Cuma

ÇTSO Başkanı Bülend Engin'e Teşekkür Plaketi

Çanakkale Ticaret ve Sanayi Odası (ÇTSO) Yönetim Kurulu Başkanı Bülend Engin'e İçdaş 1 Nolu Sendika Başkanı Osman Akkurt tarafından plaket takdim edildi.
Çanakkale'nin biga ilçesinde yer alan fabrikada gerçekleşen ziyarette sendika Başkanı Osman Akkurt Çanakkale Ticaret ve Sanayi Odası (ÇTSO) Yönetim Kurulu Başkanı Bülend Engin'i ziyaret etti.
Biga 1 Nolu Sendika Başkanı Akkurt açıklamasında" Genel Müdürümüz Engin’e 18 - 25 Şubat tarihleri arasında 50 üyemizin katılımı ile gerçekleştirdiğimiz Özel Kitle eğitimSeminerine desteği ve katkılarından dolayı Genel Başkanımız Pevrul Kavlak ve Biga Şubesi çalışanları adına teşekkür ediyorum. Kendisine verdiği desteklerinden dolayı plaket ve hediye takdim ettik" dedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder