26 Aralık 2016 Pazartesi

Çanakkale de Bülend ENGİN Rüzgarı


   Çanakkale Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Bülend Engin tam bir işkolik. Hayat felsefesini ‘Çalışmak, çalışmak, çalışmak’ olarak belirleyen Engin, en büyük hobisinin ve en sevdiği sporun yine ‘çalışmak’ olduğunu söylüyor. 



   “İş yaşamıma üretim dünyasında başladım, orada da devam ediyorum. Üretmek benim için kariyer değil, yaşam biçimi” diyen Bülend Engin, ekliyor : " Hayatım üretim mutfağında geçiyor. Yaşamımda en vazgeçilmez lezzet, ülkemize yeni bir üretim tesisi kazandırmaktır.”

    Çanakkale’de ileriye doğru atılan her adımı destekleyen, adeta bu kentle yatıp kalkan, seçileli kısa süre olmasına rağmen Çanakkale Yat limanı, çarşı, kruvaziyer iskelesi gibi Projeler yanı sıra kısıtlı bütçesiyle gerçekleştirdiği iş ve kongre merkezi yatırımlarıyla dikkat leri üstüne topluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder